En hel dag...

... utan ett enda inlägg. Katastrof!
Min dag har dock varit helt upp och ner med skola, aprilskämt, jobb osv.
Tänker inte skriva ett omfattande inlägg just nu, måste sova inför morgondagens prov!
Men jag lever iaf och för er som varit inne på min Facebook så är jag och Sebbe fortfarande tillsammans, april, april!

Fortfarande glada tillsammans! Eller ja, just nu saknar jag honom, det var över en vecka sedan vi sågs...
Men i morgon är det problemet också borta!

Aprilskämtet om att jag och Sebbe inte är tillsammans längre var en av anledningarna till att jag inte skrivit ens
ett snabbt inlägg idag. Det hade nog blivit lite konstigt om jag låtit helt glad över allt som händer när vi gjort slut?
Ja, jag hade kunnat ljuga här också, men jag är sämst på att ljuga (får så dåligt samvete), så det var ingen bra idé!
Det fick helt enkelt bli såhär!
Hoppas att ni har haft en bra dag ändå!
Nu ska jag sova, har en fullspäckad dag i morgon med!
Ska dock försöka att vara bättre på uppdateringen, vi har pauser lite då och då...

Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0