Ett inlägg i bilder.

Här har ni min favoritring för tillfället. Min Thomas Sabo-ring är på lagning och jag känner mig så naken utan en ring nu när jag vant mig vid mins stora från TS. Därför använder jag nu flitigt denna (och "systern" utan strass) så länge:

Jag jobbade ju på nation i Lund igår och vi hade lite extra tid att piffa till det ordentligt. Det blev uppskattat! Är dock lite ledsen att jag missade tolvan (efterfesten), men jag får köra all in nästa gång istället...




Jobbaroutfit:

Vid 12 åkte jag hem för att ladda inför dagens högskoleprov... Det fick bli så denna gången. Dock fick jag ungefär samma resultat idag som jag fått de andra gånger jag skrivit, men men, bra att ha det gjort iaf!

Idag har varit en lugn dag, förrutom högskoleprovet då, hela kvällen har bara varit lugn och mysig!
Riktigt välbehövligt och passande inför morgondagens viktiga match...


Det är i morgon det gäller, det är i morgon allt verkligen sätts på prov. Ska bli spännande att se hur det går.
Tydligen har motståndarna "hyrt in" en gammal landslagsspelare...
Får se om det är till någon hjälp, men vi ska fasiken inte vika ner oss. Vi ska kämpa tills vi är helt slut!
Nu ska jag försöka att sova, lite nervig är jag allt redan.
Men det ska nog gå bra ändå, är ganska sliten efter denna intensiva vecka!
Sov så gott alla fina, och laget: gå och lägg er!!

Emilia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0