Fredagsmys.

Mitt minneskort strular fortfarande.. Får försöka att lämna in det i morgon!

En bild ifrån gårdagen (från hemsidan, inte min alltså).

Det har varit en lång men rolig dag idag.
I skolan hade vi det väldigt lugnt och datorövningen slutade med att övningsledaren visade oss massa roliga klipp på YouTube! Sen satt vi och pratade lite skit om gårdagen innan jag blev hämtad av Sebbe (som jag skrev innan).
Har sedan haft en väldigt mysig kväll hos Sebbes moster! Hans kusin är så himla söt. Drygt 10 månader, har precis börjat gå och skrattar åt allt... Och så älskar han att mysa!

En bild på kusinen (Noa) ifrån i julas när vi passade honom!

Nu har jag precis kommit hem och det är dags att sova!
I morgon väntar ännu en rolig dag; på dagen ska jag jobba och på kvällen blir det fest! Däremellan ska jag även försöka att shoppa något trevligt, städa mitt rum, fixa ett nytt minneskort till min kamera (om nu det behövs) samt plugga lite om det finns tid över.


Haha.. Mina ögon sover typ redan. Godnatt.

Sov så gott fina vänner!


Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0