Full rulle!

Är i skolan och jobbar för fullt.
Snart ska vi börja laga mat inför morgondagens sittning och sen ska vi på alkoholutbildning inför nästa års nollning...
Fullt upp med andra ord!
Skönt att det är träning ikväll, så att jag kan slappna av! Det är FÖR mycket i skolan just nu... Tur att vi har "lov" snart, då blir det inte lika mycket i skolan i alla fall. Då blir det mest plugg hemifrån vilket egentligen passar mig mycket bättre för då kan jag sova lite längre på morgonen och få mer tid åt att träna mm! Visst, det är skönt att gå till skolan också för att kunna få hjälp samt att umgås med alla klasskompisarna, men det ska bli skönt med lite paus ett tag i alla fall!
Nu måste jag skriva igen, vi får höras senare!
(Det blir nog efter träningen nästa gång, min dator dör snart och jag har glömt min laddare hemma..)

Mycket hår/glad/orkarintetaennybild =)

Hoppas att ni har en bra dag!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0