Galet hektiskt liv för tillfället...

Hemma, mätt, avsnackad, nyduschad och klar för sömn!
Det har varit en riktigt fullspäckad dag idag och dagarna fram till söndag kommer att bli minst lika hektiska! Ska göra mitt bästa för att blogga så mycket jag kan, men om det inte blir så så vet ni varför!
Matlagningen idag gick iaf riktigt bra, vi gjorde god Hummerpanacotta som ska vara förrätt på morgondagens sittning som vi ska hålla i! Den kommer säkerligen att bli väldigt omtyckt!
Såhär blir förhoppningsvis slutresultatet i morgon när vi ska lägga upp den!
(Till varmrätt blir det potatisgratäng, kött och rödvinssky, och till efterrätt cheesecake på vit choklad!
Jag hoppas att det blir lite rester kvar åt oss som jobbar...)

Efter matlagningen var jag sedan på en "alkoholutbildning" där vi bland annat fick räkna ut vår kropps promillehalt under senaste festen vi var på (för min del lördagens inflyttningsfest). Det är skrämmande vilka promillehalter man kommer upp i bara av att dricka några cider.. Galet. Kommer garanterat att tänka efter en extra gång nästa gång det blir dags för fest!

Gott men farligt...

Nu ska jag stänga ner och gå och lägga mig!
I morgon ska jag vara i skolan från kl 10 på morgonen till ca kl 4 på natten... Får se hur det ska gå!
Men men, det blir säkert kul!

Sov så gott!

För ca 2 år sedan borstade vi tänderna på en tågperrong i Tyskland på väg till Prag...
Galet.



Ps. Till "Stalker" så är min lillebrors nr 0768-47 54 85, det går jättebra att kontakta honom...!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0