Happy times.

Har haft en riktigt rolig dag som nu börjar lida mot sitt slut!
Lunchen var supermysig och det blev till och med lite shopping efteråt (visar bilder på det i morgon!). Sen höll jag ju i en träning för småflickor vilket var riktigt roligt, har faktiskt saknat att vara tränare! Jag var ju tränare i ett flicklag innan jag började plugga i Lund men har tyvärr inte riktigt tid för det nu längre... Faktiskt väldigt synd, men det är garanterat något jag kommer att vilja göra senare igen, när jag inte själv kan spela längre!
Sen blev det egen träning, skönt att vara igång igen efter nästan två veckors uppehåll! Kommer garanterat att ha träningsvärk i morgon.. Men den tar vi bort med lite träning till!

Nu ska jag sova, lovar en massa bilder i morgon!


Älskar denna färgen till sommaren!!
Två av dagens inköp är i just denna färgen, vad får ni se i morgon ;)
Lite lurigt..

NATTI!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0