Kureringsdag!

Hej och hå!
Idag har jag verkligen haft en slapp dag och jag känner mig redan friskare... Det började med en mysig förmiddag hos frisören där jag slingade och klippte mig! Jag älskar att bli pillad i håret så att gå till frisören är verkligen en njutning!
Sen när jag kom hem satte jag mig en liten stund i solen, men det blev inte så länge, jag kände ganska snabbt att jag inte var helt frisk och att det nog inte var så bra att sitta ute i solen. Så sen blev det lite tv-tittande och även en powernap!
Lite blondare och några fler fräknar än tidigare!
Annars har det varit en lugn kväll med god middag, ett trevligt telefonsamtal, lite mys med Sebbe nu och kanske blir det lite filmtittande senare!
En bra och välbehövd lugn dag med andra ord!

Nu ska jag mysa vidare (utan att smitta någon)!
Hoppas att ni haft en bra dag!
Vi hörs senare igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0