Nostalgi på hög nivå!

Håller ju på att skriva Högskoleprovet för fullt (det går ganska bra) och jag skriver på min gamla gymnasieskola... När jag går här i korridorerna är det sjukt många minnen som kommer tillbaka till mig, vår tid här var verkligen grym! Jag kommer ihåg alla raster i passagen, de små turerna till Hörnan för att köpa något smått och gått, de seriösa samtalen med gänget under lunchen och massor med annat kul! Det är nästan så att man hade velat göra om det igen...
Nu ska vi skriva den sista delen!
Hoppas att ni har en bra dag i det fina vädret (hela 17 grader i Malmö just nu, helt galet)!


För mig blir det mys på hög nivå med den här godingen i kväll!
Vi hörs senare!


Emilia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0