Pluggeliplugg

Håller på att plugga för fullt! Nu är det snabbrepetition på hela kursen som gäller!
Sebbe ligger hemma i magsjuka, jag hoppas verkligen inte att han har smittat mig och att jag i så fall blir sjuk under kvällen eller i morgon... Inte så kul att missa tentan på grund av det =(
Men jag håller tummarna för mig själv så ska det nog bli bra!
Skulle egentligen på kalas idag ju, men känner att jag behöver kvällen till att plugga.. Så jag får tyvärr stanna hemma. Ska åka en sväng till Ica och köpa lite kvällsmat till mig själv nu! Sen blir det huvudet ner i böckerna igen...
Hoppas att ni har en bra dag ute i solen!

En varm pool i trädgården hade inte suttit helt fel...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0