Rubiks kub!

Nu ska jag iväg på lite ärenden och ska lämna lite saker hos Sebbe (ska sova där sen i kväll). Jag kommer även att lämna datorn hos honom så det blir nog inga fler inlägg idag! Ni får helt enkelt se alla roliga bilder mm från kvällen, i morgon!
Jag ska inte byta om till min outfit riktigt än, men här är iaf högen med kläder jag ska använda mig av:

Temat för kvällens sittning/fest är Rubiks Kub. Man ska komma i sex olika färger och målet med kvällen är
att gå hem enfärgad! Ganska kul faktiskt.
Speciellt i Lund där alla verkligen går in för att klä ut sig så bra som möjligt!


Äntligen får jag användning för mina coola armband ifrån MakeUpStore.

Hoppas att ni har en riktigt bra dag, njut av solen!

Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0