Sommar, sommar, sommar!

Har haft en riktigt bra kväll hemma hos Sebbe med god mat och trevligt sällskap! Kände att jag förtjänade en lyxig kväll efter 8 timmars plugg i skolan idag... Har iaf fått lite plugg gjort och kommit ett steg närmre att klara av min tenta - det känns bra!

Såhär skönt hade mina pluggkompisar det när jag kom till Lund..
Vi satt ute ett tag men det var svårt att fokusera ordentligt så till slut flyttade vi in!


Lite akrobatiskt i en paus! Gillar framförallt skuggan!


Nu ska jag sova! I morgon väntar jobb och sen blir det påskfest hemma hos Sebbe... Jag har aldrig firat påsk ordentligt innan jag träffade Sebbe, men hans familj kör verkligen all in. Inte speciellt religiöst eller så utan det är bara tradition att alla i hans släkt umgås och partar loss tillsammans under påsken. Väldigt roligt måste jag säga! Ska dessutom få träffa hans senaste lilla kusin, Engla, hon ska tydligen vara hur söt som helst!!

Godnatt på er!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0