Utan dina andetag

Jag kan inte ens gå
utan din luft i mina lungor
jag kan inte ens stå
när du inte ser på
och genomskinlig grå
blir jag
utan dina andetag


Galet fin text!
Kent – Utan dina andetag
Som ni för övrigt hittar i den bästa spelningslistan att ha på under tiden man pluggar eller gör något annat där man behöver koppla av samtidigt som man behöver kunna fokusera och prestera!
SMOOTHIES
(Klicka på länkarna för att komma till låten, samt spellistan)
I den listan hittar ni också den finaste låt jag vet.
Jag blir lika rörd varje gång jag hör den, trots att jag hört den massor av gånger...
Sarah McLachlan – Angel

Lite mysmusiktips såhär på torsdagseftermiddagen!

Nu ska jag förflytta mig ifrån datorsalen i skolan till Lophtet som det så fint heter där vi ska förbereda inför
kvällens sittning! Dags att byta om till vit skjorta!
Vi hörs eventuellt senare, annars får ni ha en bra kväll!

Lyckligt lottad.


Emilia




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0