Träningsflitet är på ingång.

Träningen var rolig och det känns bra att vara igång med träningen igen efter en veckas uppehåll (där jag egentligen tänkte träna själv men inte hade någon tid). Det är alltid lättare att gå till en träning där alla ens vänner är och som är på en bestämd tid! Denna vecka kommer jag dock bara att kunna vara med på onsdag också, sen ska jag jobba i Lund på torsdagen...
Sen nästa vecka blir det hårdsatsning på träningen. Då är jag ledig i tre veckor (läs: har inget att gå till i skolan så kommer att plugga hemifrån), så då kan jag planera mina dagar utan att behöva passa några speciella tider. Har tänkt att jag ska försöka gymma iaf varannan dag! Det behövs nu när vi inte kommer att ha några tuffa matcher varje vecka längre...

Träna, träna, träna!
Nu är det läggdags, vi ska upp tidigt och fira mamma i morgon!

Morgondagens födelsedagsgris.
Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0