Gott och blandat!

Oj oj, dålig uppdatering här på ett tag! Men har haft fullt upp med att njuta av att vara med Anna, man måste passa på när hon väl är här, inte läge att lägga tid på bloggen istället... Nu är hon dock hemma igen och det känns lika tomt som alltid, men vi ses förhoppningsvis snart igen!
I alla fall, gårdagen var den bästa dagen på länge! På dagen såg vi två riktigt bra matcher i innebandy och på kvällen var det en minst lika bra efterfest! Framförallt var det riktigt kul att dela denna roliga dag med mina närmsta vänner, det gjorde det hela ännu bättre.
Idag har vi mest slappat och varit på lite ärenden. Både jag och Anna var ganska slitna sen igår och jag har dessutom gått och blivit sjukt så det har varit en lugn, skön dag!
Här kommer lite blandade bilder ifrån helgen:














Oj vad många bilder det blev, bara ifrån i fredags och ifrån igår på dagen!
Lägger upp bilderna ifrån efterfesten senare, nu ska jag boka resa!!

Hoppas att har haft en bra helg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0