Tentafri!

Även om inte tentan gick jättebra så är det SÅ skönt att ha den gjord! Resultatet går inte att påverka och jag kommer inte att få reda på hur det gick på flera veckor, så det är inte lönt att lägga enerig på att fundera! Det viktigaste är att jag gick dit, gjorde mitt bästa och lämnade in svar på nästintill alla uppgifter! Sen om svaren är rätt eller inte, det är det inte jag som avgör, så nu känns det bara skönt att ha det gjort!!
Nu blir det tentapaus i 4 veckor, sen KABOOM blir det tre tentor på samma vecka... Jobbigt läge. Men tänker börja plugga till dessa så snart som möjligt, så att jag kommer väl förberedd till tentaveckan. Dock inte i morgon, då har jag gett mig själv pluggpaus! Tycker att jag förtjänar det efter denna tentan!
Guldstjärna i kanten.

I morgon ska jag som sagt inte plugga utan dagen kommer att bestå av en lugn morgon, lunch med favorit-Ena i stan, "gästträning" med ett flicklag i föreningen och sen egen träning på kvällen! En riktig feelgood-dag med andra ord plus att det verkligen ska bli skönt att komma igång med träningen igen, det har varit alldeles för slappt på sistone (har visserligen varit sjuk, men ändå)!

Lunch med Idii i morgon, mys!!

Sov så gott alla glada (och alla sura för den delen, men föredrar alla glada)!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0