Det är mycket som händer för tillfället..

Hemma igen efter en lång dag i skolan. Redovisningen gick riktigt bra och vi fick bra feedback både på den och på vår rapport! Nu hoppas vi bara på att läraren som sätter vårt betyg också gillar det vi har gjort!
Annars är det fullt ös som gäller resten av veckan, det kommer inte att bli mycket tid över åt något annat.
Onsdag:
Skola hela dagen, Sexaskifte med grillning, brännboll och fest? på kvällen, hem och fixa utklädnad till torsdagens sittning, sova för att ladda inför nästa dag.
Torsdag:
Skola, inom Systembolaget, byta om till outfit (Tema: Rubiks kub, man ska komma i minst sex olika färger och målet med kvällen är att gå hem enfärgad. Ganska tråkigt tema tycker jag, men det kan nog bli bra till slut.), gå på förfest, sittning, mellanfest och sen Kålles (nattklubb), hem och sova.
Fredag:
Skola, obligatorisk övning, åka inom Systembolaget igen, antagligen slappekväll med Sebbe (kommer nog inte att orka utgång, även om Lina O vill att jag ska följa med henne och några till.. Vi får se.), SOVA tidigt.
Lördag:
Jobb, fixa present till min kusin, förfest med middag hos Kajsa, inflyttningsfest hos Carro, party all night long.
Söndag:
Släktkalas för Erik hela dagen. Hoppas att jag orkar vara trevlig efter alla festligheter, men det ska nog gå bra, jag tycker om att träffa släkten!
Fullt ös med andra ord. Men det är mest roliga saker som händer så jag ska inte klaga!
Nu ska jag försöka att spåna lite på hur jag kan klä ut mig på torsdag...
Hoppas att ni har haft en bra tisdag, sov så gott!

Här kommer några bilder ifrån min iPhone som jag glömde att jag hade tagit!

Kyllösning på en fest...

Fint väder ett tag, igår.

Helt galet med 17 grader i lördags (såg till och med 18, men hann inte fota)!
Värmen är på väg!



Kommentarer
Postat av: Aresophia

Very interesting site. Lots of good information.

2011-09-20 @ 09:48:52
URL: http://aresophia.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0