Byta jobb?

Jag skulle egentligen iväg på anställningsintervju nu på förmiddagen. Men han som jag skulle intervjuas av hade sjuka barn hemma så vi har fått skjuta upp det till nästa vecka! Och nä, jag har inte blivit av med mitt andra jobb eller så, detta är bara en spännande utmaning som har dykt upp. Jag har inte sökt jobbet utan de har faktiskt ringt upp mig... Så vi får se vad de har att säga, i fall det är värt att börja där istället för på Triumph där jag trivs så bra!
Nu ska jag börja packa inför träningslägret!

Tänker inte skriva vilket företag det gäller förrän nästa vecka. Vill ni veta innan får ni fråga!
Ni kan ju gissa?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0