Festival.

Hej svej! Har inte hunnit skriva något inlägg innan idag, har haft fullt upp med att fixa i lägenheten, handla och att laga min cykel som hade punktering... Nu ska jag snart träffa familjen, sen ska vi gå och äta något på Malmöfestivalen. Senare i kväll blir det nog lite uppträden och så som vi ska titta på! Om det inte är för kallt... Då kanske det blir mys i lägenheten istället =).
Ännu en positiv sak med att bo mitt i stan; man behöver inte bestämma så mycket innan, man kan mer ta det som det kommer och göra lite fler spontana saker. Man har alltid nära hem. Eller ja, ifrån Lund blir det närmre hem iaf. Men jag börjar inte i Lund förrän nästa vecka, så det får vi ta då.
Nu ska jag plocka undan lite innan mamma kommer!
Ha en bra fredagskväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0