Full rulle...

Kom precis på att jag inte har bloggat något på hela dagen.. Sorry, har haft mycket annat för mig!
Var i Lund och hade aktiviteter med mina nollor hela dagen, sedan hann jag och några klasskompisar med en snabb tur till Ikea (köpte inget, men spanade ut massa fint som ska inhandlas nästa helg när Sebbe också är med) och efter det var det träning!
Och nu är jag hemma och har duschat och ätit och allt sånt där! Har lite saker att fixa på datorn men sedan blir det ganska tidig läggdags. Måste upp tidigt i morgon och packa inför helgen då det bär av till Linköping för träningsläger!
Hoppas att ni har haft en bra dag =)
Kommer nog aldrig att få nog av alla fina bilder ifrån Grekland!
Ni får stå ut med några till iaf ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0