Grekland 2011

SÅ, nu fungerar mitt internet igen! Har precis ägnat mig åt att ladda upp två hela album med bilder ifrån resan på Facebook, så att alla kan sluta klaga över att jag är seg ;)
Vet inte riktigt var jag ska börja berätta om resan, tror varken att ni orkar läsa eller att jag orkar skriva om allt... Så det får bli en liten sammanfattning. Bilderna kommer dock att komma lite efterhand ett tag framöver, där är så himla många fina!
Öarna vi besökte var alltså Santorini, Paros, Naxos och Ios. Vet faktiskt inte riktigt vilken som blev favoritön, de var så himla olika. Men det var nog Paros och Naxos som hade finast stränder iaf. Sen hade Santorini de finaste utsikterna och den bästa shoppingen och Ios hade utan tvekan den bästa festen (med ett uteliv som startade kl 02.30 på natten och varade flera timmar efter det att solen gick upp igen)... Så vi fick verkligen en bra blandning på resan med valet av öar.
Oj, nu ringde pappa. Vi ska ut på lite ärenden... Får berätta mer sen! Men sammanfattningsvis har det iaf varit en riktigt bra resa med många skratt, fina öar, god mat, bra väder, äventyr, tur med boenden osv. Bara en massa positiva saker faktiskt, det kunde inte ha blivit bättre!
Här kommer ett snabbt smakprov, får visa mer sen:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0