24:e augusti.

Det betyder att det är den 25:e i morgon, vilket innebär LÖN. Härligt.
Det blev ganska sent i Lund igår så har mest slappat hela dagen idag! Och testsuttit soffan som äntligen har kommit! Kämpade i 3 timmar med att sätta ihop den igår (orkade inte vänta på Sebbe) så nu är den äntligen på plats! Den är väldigt stor, vardagsrummet ser mycket mindre ut... Men när alla detaljer och så vidare är på plats ska det nog bli mysigt och fint!
Nu ska jag cykla bort till Monza och hämta mina nya joggingskor som har kommit! Sen blir det en snabbis inom jobb för att skriva på lite papper.
Hoppas att ni har en bra onsdag!

Saknar min Annie. Och värmen och maten och allt annat som resan innebar. Förhoppningsvis kommer Anna ner när det väntar inflyttningsfest någon helg snart (vi ska bestämma datum nu i veckan någon gång). Och allt det andra, det kommer man väl inte hinna sakna sen när skolan börjar ordentligt nästa vecka... Men det ska bli kul det med, jag har världens bästa klasskompisar!

Nej, nu måste jag sticka!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0