Crazy.

Vi fick en riktig mögtenta idag om man får säga så... Den var så sjukt svår så alla var helt deppiga när vi gick därifrån! Läraren måste ha haft en dålig dag när han gjorde tentan och tänkt: "Nu jäklar ska de få". Det ska ske ett mirakel i rättningen för att jag ska bli godkänd... Men annars är det väl bara att ta tag i den någon annan gång, den är ändå bara värd 2 hp så det är inte så farligt!
Annars har jag fortsatt med plugget idag, inför nästa tenta som är på måndag!
Och så tränat så klart, inför matchen på lördag ;).
I morgon ska jag blogga lite mer, jag lovar!
Sov så gott!
"Om vi krockar, glöm inte mig inne på toan".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0