Dan före dan före dan före dan före dopparedan.

Har haft ett långt jobbpass idag, men det gick riktigt fort!! Vi har haft massor att göra. Väldigt roligt att julhandeln har satt igång på allvar! Och så har vi ju rea också!

Stängde butiken halv 8 och nu, en halvtimme senare sitter jag, färdigäten och ombytt, på bussen på väg till Lund! Jag ska på julfest hos en i min klass :)
Snabba puckar här alltså...

Och i morgon är det på det igen! Härligt liv :D mycket bättre än att behöva plugga iaf! Hjärnan har verkligen tagit jullov!

Ha en bra kväll, det ska jag ha i alla fall!

Kör på samma outfit som på lördagens julfest (dock utan glittret)! Varför inte liksom:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0