Energi.

I morgon är det tentadags... Så idag försöker jag att läsa på så mycket det bara går! De visar dock Twilight på tv ikväll så jag lär ju ha den på i bakgrunden... Men annars är det bara plugg som gäller hela dagen!
Var och handlade igår efter träningen och har bunkrat upp med massor av goda mellanmål så att jag ska hålla energin på topp! Mestadels frukt =)
Såhär såg gårdagens mellanmål efter träningen ut; blodapelsin, granatäpple och passionsfrukt. Mums!
Här ska vi inte bli sjuka inte...
Sedan gjorde jag och Sebbe massproduktion av detta till lunch:
Åts som hamburgare i bröd med sallad, tomat, lök och dressing till lunch och ska ätas som panbiffar med potatis, lingonsylt och sås till kvällsmat! Enkelt och riktigt gott =). Perfekt när man inte har jättemycket tid att stå och laga mat hela dagen, vi båda har tenta i morgon!
Det blev visst ett litet matinlägg av detta...
Aja, nu är pluggpausen slut.
Vi hörs igen senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0