God fortsättning!

Har haft en riktigt mysig helg hemma hos familjen och vi har verkligen njutit av att vara lediga och att bara kunna ägna dagarna åt att fira jul, spela spel, snacka skit, äta lite, snacka lite mer skit osv. Har helt enkelt inte haft tid att blogga... Var hemma en snabbis på juldagskvällen men då gjorde jag bara mig snabbt i ordning inför kvällens utgång så det är inte förrän nu jag är hemma på "riktigt" igen!
Helgen har som sagt varit väldigt bra, vet inte riktigt vart jag ska börja berätta... Men sammanfattningsvis har den bestått av det här:
Julafton: Då var vi hemma hos morfar och firade jul med mammas sida av släkten. Vi åt en massa julmat och jag fick jättemånga fina presenter, bland annat spel, en elvisp, en kofta och pengar mm.
Juldagen: Hela dagen spenderades hemma hos mamma och pappa och vi spelade spel, såg tv och så började jag läsa Zlatans bok! På kvällen väntade sedan utgång med de bästa tjejerna och det var en riktigt lyckad kväll! Träffade många kända ansikten på Slagthuset och vid 4 gick jag och Ena en skön promenad hem...
Annandagen: Igår firade vi jul med pappas sida av släkten hemma i Bunkeflostrand! Det var ett tag sedan vi träffades alla nu så det var välbehövligt! Vi testade fler av spelen som vi fick under julen och hade en väldigt trevlig dag! Roligast var nog Qube-spelet Utan Tvekan, det bjöd på många skratt!! Efter gästerna hade gått vann sedan jag och Sebbe (som kom hem från Blekinge tidigare under kvällen) över mamma och pappa i TP. Härligt!
Och så såg vi Sveriges första match i JVM i hockey, även den slutade med vinst!
Sedan bar det hemåt till vår fina lägenhet mitt i natten, skönt att vara hemma igen!
Idag vet jag inte riktigt vad dagen har att erbjuda... Det blir nog en tur till gymet och en runda på stan för att byta storlek på några julklappar samt kanske shoppa något nytt i alla fall! Sedan ska jag gå på bio med föräldrarna ikväll när Sebbe jobbar!
Bra dag!
Hoppas att ni också får det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0