Myskväll.

Hemma igen efter bion! Shit vad bra den var, lika bra som den svenska filmen! Vi såg The girl with the dragon tatoo kanske jag glömde att berätta... Bra skådisar, bra film!
Och även om man vet vad som händer och att man har sett uppföljarna så blev man ändå sjukt sugen på att se tvåan på "Hollywood"-versionen.
Nu blir det direkt i säng och i morgon jobbar jag hela dagen lång igen... Det börjar att kännas i kroppen ordentligt nu! Är verkligen inte van vid att jobba ståendes i 9 timmar i rad. Jag sitter max en kvart på hela dagen och det är den lilla stunden jag äter min lunch! Tur att vi inte har hård innebandyträning på kvällarna denna veckan, det hade jag aldrig orkat... Nu kör jag mer lite kompleterande styrketräning och löpning!
Sov så gott!
Dan före dan före dan före dopparedan.
Det börjar närma sig nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0