Nyår!

Oj vad vi har fixat idag! Det kommer att bli hur god mat som helst =) Och så kommer Ena också, dagens bästa överraskning!! Men nu är det mesta klart i alla fall och bara det sista lilla måste fixas i morgon efter att vi kommer hem ifrån våra jobb!
Är dock lite sur eftersom att mitt paket (innehållandes klänningen som jag hade tänkt ha på nyår) är försenat och inte beräknas komma förrän nästa vecka... Nu vill de kompensera mig på något sätt... Vad ska jag kräva?!
Får se om jag orkar gå ut och leta en annan klänning i morgon på morgonen, annars får det bli en gammal ifrån garderoben! Tråkigt att sånt ska behöva hända när de hade lovat att den skulle hinna komma innan!
Aja, sånt som händer... Det kommer att bli en bra kväll vilket som!
Nu väntar läggdags, i morgon är en låååång dag!
Om jag inte hinner skriva här innan vi går över i 2012 så vill jag passa på att önska er ett gott nytt år!
Förra nyårsafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0