Tredje advent.

Oj oj, här var det dåig uppdatering i helgen... Fullt upp med annat helt enkelt!
Igår spenderades hela dagen med laget, många timmar i en buss, en match som gick sådär (...), en bra film, en megakonstig film, lite fotboll, godis och en sen hemkomst. En mysig dag som hade blivit ännu bättre om vi hade vunnit matchen... Men man verkar inte kunna få allt här i världen. Vi får nog börja kämpa ännu hårdare från och med nu!
Idga har jag jobbat hela dagen och sedan har kvällen spenderats hemma hos föräldrarna med god mat och mys i soffan. Nu är jag hemma igen och funderar på om jag ska ta tag i mitt plugg, baka lussekatter eller bara sätta mig i soffan och slappa vidare?!
Hm, det blir nog en omgång lussekatter... Idag är nog sista dagen jag har tid att baka på ett tag! Och så kanske jag pluggar lite när degen jäser osv.. Japp, så får det bli.
Ha en bra kväll!
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0