Borsta tänderna i duschen!

Måste bara berätta hur underskattat det är att borsta tänderna i duschen. Jag duschar nästan alltid sent på kvällen (pga innebandyträningarna) och passar då också på att borsta mina tänder samtidigt. Det går inte beskriva känslan riktigt, ni måste prova, men tänderna känns verkligen mycket renare efteråt! Ett skönhetstips (om man nu kan kalla det för det)! Efteråt känner man för att le och le och le och le, så för er som duschar på morgonen borde det bli en riktigt bra start på dagen!
Lev livet leende.
Är ganska nöjd med mina tänder/leende för övrigt.
Tycker att man ska vara det, alla leenden blir finare om man ler med hela ansiktet, inklusive tänderna!

Jag och min fina vän Ena är experter på att le med tänderna, och se så bra det kan bli!
Glöm aldrig: Leenden smittar av sig!
Hoppas att detta inlägg åtminstone sprider lite glädje och leenden!
Man mår bra att att vara glad.

Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0