Bortblåst?

Idag är första dagen jag varit igång på riktigt igen sen jag blev sjuk och jag är redan helt slut..
Nä, så farligt är det inte, mest skönt att vara tillbaka igen, jag har saknat vardagen.
Fick ett ryck när jag kom hem att jag skulle städa, så det håller jag på med nu.
Senare i kväll är det match, DM-semifinal (Skånemästerskap) mot SödraDal!
Ska blir riktigt roligt, känner mig mer fit for fight tills i kväll än vad jag gjorde i lördags!
Det ska även bli roligt att se vad vi har att komma med mot ett div.1-lag, tagga!
Det blir inte mer än såhär just nu! Får se om jag hinner visa lite nya inköp från idag innan jag åker till samlingen... Annars kommer det senare tillsammans med matchresultatet!


Bättre med färg idag.

Ps. Ingen har missat att det var (lite) blåsigt idag va?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0