Freaky friday

Igår på matchen var det verkligen blod, svett och tårar som gällde... Jag känner mig helt slut idag dessutom och hade ingen ork att gå till skolan så pluggade hemifrån istället. Nu är jag dock på väg till skolan ändå för After School där jag ska "jobba" och sen efter det ska vi ha första sexan med sexet (vi som anordnar samt jobbar på de flesta fester för sektionen men även på andra fester i Lund kallas för sexet)! Jag tror och hoppas att det kommer att bli en rolig kväll!

Kör på lite ledig festoutfit som funkar att jobba lite i först!
Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om matchen, den var helt crazy... Domarna ska vi inte ens prata om, motståndarna ville seriöst skada oss och typ halva laget blev också skadade på något sätt. Vi visar tydligt varför vi ligger där vi ligger i tabellen och att vi har starkare lagmoral än något annat lag i serien. Det kändes riktigt bra och rättvist att vi åkte hem med 3 poäng!

Matchens favorit: Utan tvekan, Lina "joggingskon" Ohlsson med sina två utvisningar och ett mål.

Vinst
Nu är det bara 4 matcher kvar innan serien är slut... På ett sätt vill man bara att det ska ta slut så att vi kan se till att vinna serien! Men samtidigt kommer det att bli tomt, som Micki sa igår "sen är det dags för tråkig försäsongsträning igen"... och då blir det inte seriematch förrän i september/oktober igen. Konstig känsla, det är ju nu det är som roligast!
Men det löser nog sig, det mesta brukar lösa sig när det gäller det här laget. Ser fram emot kommande prövningar!

Ha en bra fredagskväll allihop! Det ska jag ha!

Emilia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0