Fredagsmys

Dålig uppdatering idag, jag vet. Men det har verkligen varit full rulle hela dagen!
I morse vaknade jag med stor smärta i foten, har fått halta fram med en lindad fot hela dagen - inte så kul. Men det ska nog ändå inte vara så allvarligt, jag kan ju iaf stå på den!
Efter frukosten åkte jag och Sebbe på lägenhetsvisning. Lägenheten var tyvärr inte vad vi hade hoppats på men det är alltid kul att gå på visning... Vi ska på en ny visning på söndag, hoppas på bättre lycka då!
Sedan bar det vidare till Lund där det var dags för redovisning! Redovisningen gick bra och som tur var var min lärare snäll och lät mig sitta ner när de andra i min grupp redovisade. Jag tror att hon själv är idrottare av något slag för hon var ovanligt förstående för att vara lärare! Det gillas.
Efter skolan hämtade Sebbe mig och sedan dess har vi varit runt på olika ärende, bland annat systemet (till festen i morgon) och Ica (kvällsmat). Nu håller vi på att laga mat:
- vitlöksbröd till förrätt
- fläskfilé med potatis i ugnen och bearnaisesås, plus fetaostsallad
- glass med färska bär
Gott.

Smakprov på vitlöksbröden, det andra är tyvärr inte klart än...

Kvällen ska alltså spenderas med att äta gott, se en bra film eller två och helt enkelt bara mysa!
Hoppas att ni får en minst lika bra fredagskväll som jag kommer att ha!
Emilia

Fredagsmys med Sebbe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0