God morgon (förmiddag)!

Mitt pass på Malmö Open med laget är nu avklarat och jag har precis kommit till skolan... Sjukt deppigt, jag vet, men denna dagen behövs verkligen till plugg! Tur att jag har roliga klassvänner att plugga med iaf, så förhoppningsvis blir inte dagen så seg!
Jag var riktigt trött i morse, sov bara 4 timmar i natt...
Tänkte ju att jag skulle gå hem från inflyttningsfesten när de andra skulle dra ut, men ingen gick ut och vi hade riktigt trevligt så det blev senare än planerat! Men men, får gå och lägga mig tidigt idag istället!
Har köpt med mig lite mat och dricka som förhoppningsvis gör att jag kan hålla mig vaken! Sen så har jag ju datorn med mig, får sätta på lite musik i värsta fall ;)
Hade riktigt bra musik i bilen på väg hit:
Usher - More
Katy Perry - Firework
Robyn - Indestructible
Lady Gaga - Born this way
Chris Brown - Yeah 3x
Peppande!
Nu ska jag möta upp de andra, vi hörs igen!

Soligt i Lund
(Bilder från gårdagen kommer senare!)

Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0