Godnatt!

Herrarna vann, vilket vi också ska se till att göra på lördag! Heja oss!
I morgon väntar skola, lunch med numera Lundatjejgänget, intervju till sexet (berättar mer om det i morgon), ännu mer skola, lagmöte och sedan träning! Fullt upp med andra ord.

Nu väntar min mysiga säng!


Emilia

Ps. Glömde skriva att kvällen varit riktigt rolig.
Jag, Malin och Lina hade först en trevlig stund på pizzerian efter träningen, god mat, sås i mängder på bordet
och spännande nyheter. Ofta de ens vågade ringa liksom?! Sen gick vi till matchen där vi som "16-åringar" gick
in på ungdom, där snusklubborna som LG "sög av" endast kostade 1 kr/st och halva herrlaget var nyklippta.
Trevligt.
Så, nu kan jag gå och lägga mig på riktigt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0