Guldstjärna och manligt mode?

Har precis krupit ner i sängen nu efter en intensiv dag!
I skolan var det fullt upp med övningar, foto med sexet, en övning till och sen introduktion till en gospelkör som ska startas på vår sektion (kommer inte att vara så mycket gospel över det hela, mer spex, verkar roligt!). Var i skolan tills kvart över sex, segt...
Fick en guldstjärna av Marcus idag när vi klarade en svår uppgift!
Jag gillar sådana småsaker som gör en glad!
Sen fick jag stressa till bussen för att hinna hem och äta lite mat snabbt innan jag gled vidare till träningen! På träningen körde vi ganska lugnt idag, vi har match i morgon. Det ska bli kul att spela match såhär snart igen, det är ändå matcherna som är det roligaste på något sätt... Dock är alla matcher nervösa för tillfället eftersom att vi blir jagade av många lag bakom oss som serieledare. Alla vill att vi ska förlora, utom vi själva så klart! Och förhoppningsvis är det vi som får rätt i morgon och resterande matcher!!
Nu ska jag sova och ladda inför en minst lika fartfylld dag i morgon, innehållande skola, skola, skola och snabblunch på stan innan vi åker vidare till Landskrona för match. Har redan packat väskan så jag är mer än redo!!
Tänkte flika in med lite mode här nu faktiskt. Sebbe köpte nämligen två snygga, nya tröjor från MQ igår... Eftersom att jag inte köpt något själv på ett tag så visar jag hans inköp istället!


Tyvärr ville inte Sebbe visa sitt vackra ansikte, han påstod att han var trött.. Men tröjorna är snygga iaf!
Tycker bäst om den nedersta, den var mysigast!

Nu ska jag dra täcket över huvudet och sova gott!
Sov så sött!

Emilia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0