Kärlek.

Hoppas att alla har, har haft och kommer att ha en bra Alla Hjärtans Dag!
Jag kommer att "fira" min dag tillsammans med klasskompisar och laget. Sebbe och jag har inte tid för varandra förrän i morgon (olika anledningar), eller ja, vi vaknade upp tillsammans iaf, men det gör vi ju nästan varje dag... Men jag tycker inte det gör något. Det viktigaste är att man är med personer man tycker om och att man försöker sprida lite extra kärlek till alla.
Jag tycker med andra ord inte att denna dag endast är till för kärlekspar utan lika mycket för vänner och familj!

Pojkvän


Vänner

Familj


Saknad

Olika former av kärlek som kan tänkas på på denna dag. Har inte i närheten fått med alla jag ägnar en extra tanke åt idag, men ni vet vilka ni är och ni betyder mycket för mig, på olika sätt! Tack för att jag får ha så fina människor runt omkring mig, det är det bästa som finns.

Kommer fler bilder senare men nu ska jag sticka till skolan!
Love



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0