Hej hopp

Nu är jag på väg till skolan, lite senare än vad jag borde, men bättre än inget iaf!
I morse, när klockan ringde, drömde jag att min mobil var täckt av diamanter och desto fortare jag tryckte av klockan, ju fler diamanter skulle jag få... Det var inte förrän en timme senare när jag vaknade som jag insåg att min kropp bara lurade mig för att jag inte skulle gå upp. Tror jag måste hitta ett alternativ för hur jag ska vakna. Kanske borde skaffa en sådan klocka som flyger iväg, så att man måste gå upp och hämta den... Fast nä, det kommer att sluta med att jag slänger den i väggen. Får nog helt enkelt försöka att gå och lägga mig lite tidigare så att jag inte är så trött på morgonen!
Nu ska jag kolla Facebook lite innan jag snart är framme!
Ha en bra dag!


Har mina senast inköpta jeans på mig idag! Hade dock hellre haft ballerinaskor än boots till...
Antar att det tar några månader till innan det blir så.


Sommar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0