Helt dött på stan...

... och därmed inget att göra på jobbet!
Det märks verkligen att det är sportlov och att många därför är bortresta.

Hade jag haft sportlov hade jag inte tvekat en sekund på att åka iväg på skidresa!

Sell am Zee (Kaprun), 2006/2007 (inte riktigt säker på året...)

Idag tackar jag Louise, som skickade sms till mig kvart i 10 i morse. Utan henne hade jag nog fortfarande inte vaknat. Vet inte vad det är med mig och min väckarklocka alltså men jag vill helt enkelt inte vakna... Jag kom iaf iväg till jobbet, till och med en halvtimme tidigare än vad som stod på schemat (mitt eget fel)!
Nu har jag lunch och idag åt jag sparrissoppa med färska champinjoner i, mums!
Nu ska jag gå ut och ragga hit lite fler kunder!

Sitter med jackan på i personalrummet (kallt)..

Emilia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0