Insnöad?

När jag vaknade i morse, kollade ut och såg all snö var det första jag tänkte: "Undra hur många bussar som kommer att gå sönder/vara extremt försenade idag"... Därför ser jag mig själv som insnöad idag. Jag tänker inte offra timmar av värdefull pluggtid åt att vänta på bussen. Så här sitter jag, hemma och försöker att plöja igenom mina böcker! Det går ganska bra faktiskt! 

Lyxig frukost i morse med ägg, kaviar och Oboy! Framförallt det sistnämnda var det längesen jag hade till frukost, hade nästan glömt bort hur gott det är med Oboy!
Tog en snabb bildserie på Sebbe innan när han åt frukost, han tyckte inte att det var så kul att jag fotade honom när han var mitt uppe i sin frukost:

Bra kamera iaf (här är den på maxzoom, 14 ggr).
Nu ska jag plugga vidare två timmar innan jag ska tvinga ut Sebbe en runda i snön. Även om jag tuuusen gånger hellre hade haft sol och värme för tillfället så måste man ändå försöka att njuta av snön, det är inte ofta den väl är här. Missförstå mig rätt!

Ganska fint ändå...


Emilia




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0