Inspirerande dag

Intervjun gick riktigt bra.
Anne-Marie än en härlig förebild och jag tror att alla tjejer skulle vilja ha hennes jobb: Designer på sitt eget klädföretag...  

Vägen dit är dock inte så lätt och vi har fått bra insikt i hur vägen till framgång kan se ut.
Det krävs drivkraft, inspiration och en jäkla vilja... Något som vår entreprenör var duktig på alltihop!

Dagen var riktigt inspirerande och jag kände verkligen igen mig i hennes personlighet.
Mitt problem är bara att jag måste hitta en idé att brinna lika mycket för först...
Nästa steg är nu att sammanfatta hela intervjun i ett arbete som sedan ska lämnas in... Tror dock inte att det kommer att bli något problem! Vi är dream team, Lotten, Louise, Håkan och jag, och vi tyckte alla att intervjun var givande, så artikeln kommer bara att bli rolig att skriva.

Dream team


Lotten

Monrow

Anne-Marie


Nu ska jag duscha efter kort (kom lite sent efter intervjun) men svettig träning!
Emilia




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0