Intervju

Håller på att göra mig i ordning för att sticka till skolan nu.
Idag är ingen vanlig skoldag, utan idag ska jag och tre av mina klasskompisar åka till Helsingborg för att intervjua en entreprenör. Entreprenören vi ska intervjua heter Anne-Marie Kryger och är grundare och chefsdesigner till klädföretaget Monrow som bland annat säljs på Spirit. Det ska bli riktigt roligt och inspirerande att se hur hon jobbar och hur de från att bara haft en idé om att starta ett klädföretag nu driver ett företag som omsätter miljoner varje år.
Inspirerande!
Var ju och shoppade lite härom dagen, här är en bild på jeansen jag köpte. 


Nya jeans
Brukar hata att köpa jeans eftersom att jag har svårt att hitta jeans som passar och samtidigt sitter snyggt.
Det är väl det enda negativa med innebandyn, att jag får så stora lår... För att då jeansen ska passa måste jag
ofta gå upp i storlek för att ens få upp jeansen över låren och då blir de oftast för stora i midjan. I-landsproblem? Ja...
I alla fall så fick jag hjälp denna gången vilket gjorde att jag tog mig tid att prova olika storlekar och modeller,
och till slut gick hem med ett par nya jeans som jag verkligen gillar!
Otippat nog köpte jag jeansen på Gina Tricot, 499:-, trodde faktiskt inte att de erbjöd hjälp där.
Men tydligen, så jag blev glad!

Nu ska jag göra mig klar!

Emilia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0