Jihaaaaa

Jag spelade till slut hela matchen...
Kanske inte det smartaste med tanke på att jag inte var så frisk, men vad gör man inte när det är derby och seriefinal på samma gång? Hade det varit en mindre viktig match hade jag vilat, jag lovar. Nu var jag helt enkelt tvungen att försöka och även om jag inte mår helt prima nu efteråt så var det verkligen värt det!

VI VANN.
Vet inte om jag behöver säga mer än så egentligen.
Vi spelade inte precis vår bästa match denna säsongen men vad gör det? Det viktigaste är ju att vi vann och att vi nu drog ifrån i serieledningen. It feels good!


Här kommer några härliga citat från mina fina lagkompisar:
Kajsa: "vilket lag vi är!"
Malin: "Långt ifrån vårt bästa spel och ändå vinner vi! Älskar vårt lag :)"
Issi: "Den här satt där den skulle, JARDÅ!"
Micki: "Fan va gött med vinst! Bäst i malmö och bäst i serien! Älskar vårt lag! ♥"
Corre: "vinst, vinst, vinst!!"
Lina: "Inte vår bästa match. Men va gör de när vi vinner över de rosa grisarna."
LG: "Fyfan vad bra vi är! Vi drar iväg i toppen!"
Lina (och PJ): "Citerar halft från Jennifer Nilsson:
Jag känner ett par rosa FJOLLOR,
Som nyss gick ut ur Kulladals hallen med förlust!
BÄST I MALMÖ, BÄST I SERIEN!"

Avslutar detta inlägg med Jessikas kommentar:

Vi är bättre än alla andra. Bara så ni vet!




I feel good.
Jag älskar mig lag!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0