Kaka, på en torsdag?

Det var nog tur att jag inte tränade idag, för jag har knappt kunnat äta något på hela dagen. Det har tagit emot när jag har försökt och jag har inte varit hungrig. Jag hoppas verkligen att jag får tillbaka hungern/aptiten i morgon, hur ska jag annars kunna spela match?
Tog lite roliga foton på Kajsa och hennes svullna fot på träningen idag (hade tyvärr inte med mig min kamera, så det fick bli med telefonen). Kajsa är nämligen allergisk mot latex och igår var de så smarta så att de tejpade hennes fot med tejp som hon inte tål. Hennes fot var inte vacker vill jag lova...

Här försökte hon svalka sin stekheta fot...

Svullen? Nädå...
Tror inte att hon hade blivit så glad om jag lagt upp de andra, köttigare, bilderna. Får fråga om lov först!

Antagligen blir det ingen skola i morgon heller, om jag har ork nog så blir det istället till att ta ifatt det skolarbete som jag missade idag! Sen ska jag förhoppningsvis träffa Sebbe på stan en stund innan han börjar jobba! Vi har knappt setts något alls denna veckan, båda har haft mycket annat för sig, så det är verkligen på tiden.

Nu ska jag sova.
Godnatt!
Jag saknar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0