Lillebror på vift

Nu när Erik äntligen har gått hemifrån så ska jag och Sebbe ha lite rajtantajtan här hemma! Haha skojjar, jag måste plugga, men man måste väl få skämta till det lite här också ibland? Det har iaf slutat snöa nu, jihaa. Hoppas dock inte att det leder till att vi måste ut och springa innan träningen idag, det är fortfarande alldeles för kallt för min smak!

Lillebror
snart 18
nybliven singel
hockeyspelare på lagom hög nivå än så länge
duktig i skolan
kan diska och tvätta (sämre på att städa)
gillar korta promenader till Ica
lämna en liten kommentar om det finns intresse!

Skämt och sido nu ska jag se till att få i mig lite mat!

Emilia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0