Lite ilska och lite glädje

Just nu är jag arg.
Vissa medlemmar i vår grupp verkar inte bry sig något om hur arbetet går... Eller så litar de på att vi andra ska göra allt? Hatar sånt. Jag har inga problem med att jobba hårt när det gäller arbeten och liknande men när man vet att man jobbar hårt och att någon annan i gruppen inte jobbar alls, då är det inte lika roligt längre.
Det är dock skönt att man börjar hitta vilka man jobbar bra/mindre bra med i klassen, jag vet vem jag vill jobba med nästan gång jag har valmöjlighet!

Alla har mycket plugg i klassen... Vissa verkar dock tro att de har mer än andra.
Allt handlar om planering!
Nog med tråkigheter nu... I kväll är det match och jag börjar att bli riktigt taggad! Ska bli skönt att springa av sig (och kanske få ut lite ilska?). Med laget blir man alltid glad iaf, det är det bästa!! Hoppas bara på vinst också så kommer jag att vara happy happy! Det kommer dock inte att bli en lätt match, Landskrona kommer nog att vara väldigt laddade i kväll eftersom att vi vann ganska stort mot dem förra gången (trots att de är ett av topplagen).
Kul med spänning!

Hittade en väldigt gammal innebandybild... Måste ha varit den säsongen "Malmhaugsfemman" bildades.
Malin, Lina, Micki, Nattis och jag. Vi var unga men starka!

Nu ska jag plugga lite till innan jag åker in till stan för att äta något innan vi åker till Landskrona!
Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0