Lunchbreak

Äter en Wasa Sandwich och tar det lugnt, så ser min lunch ut just nu!
Vi har inte så mycket att göra på jobbet idag, det här är typ den lugnaste helgen på hela året; helgen innan löning plus att det är kallt och februari, alla är lite smått deppiga. Tur att jag inte jobbar själv iaf, nu kan vi åtminstone underhålla varandra!

Är faktiskt inte så seg idag som jag trodde att jag skulle vara efter gårdagen (galen kväll btw), så det blir nog utgång i kväll också, med Kajsa och Lina. Eventuellt är jag bara med på förfesten och struntar i att gå ut (måste verkligen plugga i morgon) men vi får se vart kvällen leder!
Nu tänkte jag ladda upp lite bilder ifrån igår och sen måste jag gå ut och jobba ett par timmar till!
Vi hörs senare!
Emilia

Glad Lisa?

Inredning

Anders dansar?

Shots...

Disco

Denna bilden får avsluta.
Vet inte ens om jag ska gå in på vad som egentligen hände och varför alla dragit ner sin byxor..
En galet rolig kväll iaf, jag sammanfattar det så!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0