Lyckad träning

Träningen gick bra trots tejpad fot. Fick göra lite annan intervallträning än resten av laget eftersom att jag hade svårt med att svänga åt ett håll, backa och att göra snabba steg. Så medan de andra gjorde en blandning av allt det jag nyss sa så körde jag långa och korta intervaller på långsidor och kortsidor. Det var jobbigt det med men passade min tejpade fot bättre - en bra kombination med andra ord.
Annars var det en rolig träning. Hade Lina som center framför mig, lite annorlunda men det gick bra för att vara första gången! Det är något speciellt mellan henne och mig, vi lyckas liksom alltid spela bra tillsammans... Väldigt roligt!

Godnatt kära vänner!
Vi hörs i morgon!
Malin bjöd på proffsig tejpning! Dock var tejpen inte skön att ta av vill jag lova. Aj säger jag bara...
Men bättre det än att stuka foten igen!!
Dags att gå och lägga min i min mysiga sovskjorta, perfekt för mig som är så frusen!
(Har dock inte den när jag sover med Sebbe, han är som en värmekamin...)

Emilia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0