Varning för trött Emilia som skriver...

Mår inte helt bra i min mage så kunde inte träna ordentligt idag... Men som vanligt med det här knäppa laget var det en rolig träning ändå (Linas magproblemsknep blev nog favoriten, dock inte så sugen på att testa.. blä)!
Nu ska jag sova, blir bättre inlägg i morgon!
Idag har det helt enkelt varit för mycket på samma gång!
I morgon ska det förresten skrivas tenta, wohoo!
Njä det ska det inte, eller jo, fast den är inte så seriös. 5 % klarade den på första försöket förra året. Trooor inte att jag är en av dessa 5 % detta året, speciellt inte med tanke på att jag inte pluggat något... Bra Emilia. Men men, man har hur många chanser som helst på sig och bara att ämnet/programmet heter MatLab gör ju att man vill skratta så tråkigt det är?
Oj vad flummigt detta blev, dags att sova!

(Det kommer lite random bilder ifrån random tillfällen, bara för att avsluta detta flummiga inlägg)
Sebbe liten

Vi flyttade sängen pga. spindel under sängen.. (som vi aldrig hittade)

Snygga bruttor på en fantastiskt skön resa

Sommarens absoluta favoritring.. Ska ha på mig den i morgon bara för det.

Snygge-Kajjan i farten hemma hos Micki

Är man hobbyfotograf så är man...

Haha, hittade hur många random/flummiga bilder som helst bara för det...
Får lägga upp fler en annan dag!
Nu måste jag verkligen sova!
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0