Mysig onsdag!

Idag har varit en riktigt bra dag, en dag som gjort mig glad.
Visst att jag fortfarande ligger efter i skolan, men det struntar jag i för tillfället och är glad för allt annat.

Jag och Lina hann med en snabbis på gymmet, träningsvärken börjar redan komma smygande så fast att vi inte tränade så länge måste vi har gjort något bra! Tror även att vi idag bestämde oss för att köpa gymkort på Fitness 24/7, det finns på många ställen i Malmö och är lagom stort/fräscht/billigt!
Med andra ord ska att gymma bli en vana, vem är på?


Flitig i somras
Efter gymmet gick vi direkt till Aq-va-kul där vi mötte upp resten av laget för ett annorlunda träningspass. Vi är inne i en tuff period nu med många matcher osv. så dagens träningspass blev att relaxa!
Kvällen på Aq-va-kul var perfekt! Väldigt avslappnande och välbehövlig!
Vi varvade mellan att bada bubbelbad, basta, simma lite, åka rutschkana, snacka skit, mysa, ja ha det bra helt enkelt.
Sedan avslutade vi med en gemensam Aromabastu samt lite frukt och nötter.
En riktigt härlig kväll med mitt underbara lag!
Nu är jag dock helt deckad, det är nästan läskigt hur avslappnad man kan bli...
Tur att det inte var jag som körde hem.
Tror att jag kommer att sova riktigt gott i natt i alla fall, det kan behövas!
I morgon har jag ännu en innehållsrik och spännande dag framför mig, berättar mer i morgon!


Glad.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0