Ny vecka, nya utmaningar

Så, nu ligger bilderna från i lördags uppe på fejjan också, för er som vill se!
Idag sitter jag och pluggar hemma hos Sebbe än så länge, men har inte alla böcker med mig hit så ska åka hem om en stund och plugga vidare! Nästa vecka är det tentavecka (har tenta onsdag och lördag), så fram tills dess kommer det att vara mycket plugg på schemat!
Det är tur att jag har träningar och matcher att se fram emot under tiden, mina lagkompisar är sjukt bra på att pigga upp mig!! Skulle aldrig någonsin plugga istället för en träning eller match, tänk så deppig jag hade blivit då... Och deppig vill man ju inte vara?

Hoppas att ni har en bra måndag so far, nu måste jag plugga igen!


Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0